Natteblatte och jag i stan

Igår när jag kom hem från stan skulle jag egentligen lägga upp några
bilder som jag tagit med min mobil, men det funkade såklart inte..
Men nu har jag hittat en sladd så att jag har kunnat lägga över ganska
många bilder till datorn.

Igår i stan va vi inne på gina tricot i nästan en timme, haha! Jag brukar
inte ens gå in där för att jag gillar inte kläderna (något fint kan man väl
hitta, men då tycker alla andra också att det är fint och så ser man
likadan ut som resten), tycker de har jobbig och alldeles för hög musik,
personalen är otrevlig och så blir man yr i huvudet av alla kläder.

Testade i alla fall denna stickade västen som jag tyckte va fin, men den
va jättekort i ryggen. Hade den varit lång hela vägen runt hade jag kanske
köpt den.


Den kostar 299:- tror jag.

Haha, det roligaste va sen nere vid smyckena där vi hängde i säkert 40 min.
Natasha provade massa olika hårband, ni vet sånna som ska se ut som
flätat hår? Haha blonda sånna med blingbling i hennes mörka hår.

Hela tiden sa hon "asså jag får fan passa mig vad jag har på mig så jag inte
ser för mycket ut som värsta blingblatten!!"
Sen hitta jag ett halsband jag ville ha o så visade jag det för Natte, så trodde
hon att det också va ett hårband, hahaha!


Haha vad ska man säga? Natteblatte från hennes bästa sida?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback