Natte 4-ever!

Jag har haft ett par bästisar genom livet, de har kommit och gått.
Vissa perioder har jag inte haft någon som man är.. svårt att förklara..
men som man är med och det är bara vi två i alla lägen, om ni fattar?
Man håller ihop.

Jag har varit avundsjuk på de som haft det så, någon man alltid kan
lita på och vad som än händer vet man att den personen står på ens
sida och tvärtom, men nu har jag min bästaste bästa vän!

Natasha.

Vi pratar inte varje dag, ses inte varje vecka - MEN hon är den jag tror
och hoppas att jag kommer hålla ihop med hela livet.
Vi båda har vänner vi kanske umgås med mer än vad vi två gör, men
det är något speciellt med Natte. Vi två är ett team och vi ger aldrig upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback