My new boots

Jag har länge varit ute efter ett par boots. Jag beställde hem ett par från
ellos som jag visade för ett tag sen, ni vet de bruna med dragkedja?
De fick i alla fall åka tillbaka då jag kom på att jag inte har något att ha till.
Jag har nästan bara svara väskor och andra svarta accessoarer.

Sen har jag velat ha röda uggs, men kom på här om dan att jag inte kan
ha de till min vinterjacka som är grön med oranget. Va i vilket fal i stan igår
och fick tag i höstens kanske snyggaste stövlar. Eller inte bara höstens,
jag kommer kunna ha de året om, har redan börjat använda dom.

Här ser ni en bild (tagen från internet) på dom, men på bilden ser de näst
intill fula ut.. I verkligheten är de lite mer svarta och på bilden ser man heller
inte detaljerna, men jag gillar dom!


Trampolin, 1899:-

Tror dock e är svåra att få tag på nu.. De är nyinkommna, men börjar redan
ta slut. Jag frågade efter 39 i butiken - slut. Så jag köpte den sista 40an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback