Kämpa, fast ingen tror på dig!

Många jag har sagt att jag ska läsa grekiska till har varit negativa.
De tycker att det är för smalt och jag tror att de innerst inne inte tror
att jag kommer klara det.

Jag känner på mig att de tänker att jag kommer börja läsa, sen
kommer jag tycka att det är för svårt och att jag kommer tröttna på
att pendla och så kommer jag hoppa av kursen och sen  var det
inte mer med det.

För liksom, vad ska jag göra i grekland?
Hur ska jag få jobb?
Hur ska jag klara mig med pengar?
Var ska jag bo?

Känner ni igen er? Att ingen tror på en.
Och det är just detta som kommer få mig att kämpa. Jag ska bevisa
att man klarar sig och lyckas fast ingen tror det. Jag ska visa att
ingen kan sätta stopp för mina drömmar och att man kan göra
saker utan att tänka efter så himla mycket. Liksom bara sticka
och se vart man hamnar.

Jag ska bevisa att jag kan!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det :)

mitt senaste inlägg handlar bara om tips om t.ex håret :) det finns tre enkla tips och är du intresserad checka in min blogg :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback