Jag och min cykel

Sen jag började jobba i kiollen har jag gått upp ca 5 kilo i vikt,
men jag kan säga att jag har aldrig brytt mig mindre.
Hade det varit för ett par månader sen hade jag slutat äta och
legat hemma och gråtit, men nu tycker jag att det är helt okej!

Tror att jag fått lite muskler också eftersom jag har börjat cykla
en del, för de där 5 kilona syns nästan inte. Okej, det finns ju lite
mer att ta i (så att säga) runt magen och mina bröst har växt en
storlek, men skit i det!

Innan ställde jag mig på vågen 2 gånger om dagen, men nu
har jag slutat väga mig. Mycket skönare och jag ser ändå likadan
ut nu som när jag vägde 56. Jag är trots allt 172 lång.


På studenten fick jag en ny cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback