Helsingborgsfestivalshelg!

Hej mina trogna läsare!

Nu är festivalen över i stan, fast jag gick typ inte på den..

I torsdags när den började träffa jag favvonatte i stan och
så gick vi och handlade lite kläder o sen ner för att handla
thai på hamntorget. När vi precis fått vår mat kommer riktigt
ösregn över oss och maten och man kan inte sätta sig
någonstan.
Som tur va hade jag med mitt lilla paraply som vi fick stå
4 st under och äta. Det fick balansera på våra huvud
eftersom ingen hade en hand ledig att hålla det med. Och
jag som va längst fick huka mig så att det inte kasade av.

Efter massa kul med natte hämtade snällispierre oss och
så åkte vi hem. (Vill dela hem med natte) hahaha :D

I fredags åkte vi bara ner fram mot kvällen och köpte oss
lite mat, sen hem igen. Va nere hela dagen och kände inte
för att göra något eller gå ut på kvällen o se massa fulla
idioter på stan som super och blir högljuda, ja ni vet.. Så
jag stannade hemma heeeela kvällen.

Igår vaknade jag efter över 12 timmars sömn, duschade och
lite så. Sen jobbade jag från 4 till halv 10. Beställde pizza till
kiosken, de satt fint!
När jag slutat cyklade jag hem och fixa till mig lite snabbt och
åt, sen bussen till stan. Kvart över 10 mötte jag pesa o co. i
stan sen va vi ute till 1 kanske.

Nu blev det långt så stoppar där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback