Avskedsfest för favoritfredde

Tjenixen! Det va inte igår, som man brukar säga..

Ikväll blire avskedsfest för favvisfredde som ska till thai
snart och vara borta 7 veckor.
Så roligt för honom, är avundsjuk!
Fast vi inte brukar ses kommer jag sakna det nyllet lite. ;)

Efter fredde ska vi vidare ut, venne var ännu.
Men innan dess kommer min kära vän natte hit. Vi ska chilla,
äta och göra oss snyggare inför kvällen. Det ska bli kul.

Har inte varit så peppad innan, men sen jag fick reda på
att natasha också var bjuden blev allt genast mkt roligare.

Jag ska göra vars en drink till oss som vi kan dricka när
vi fixar till oss. Behöver lite tjejsnack!

Även bäst för jonna att hon visar upp sitt flödande huvud
senare ikväll. Behöver ta några shottar med henne.

Ha en trevlig kväll allihop! Kisses!


Puss på fredde!

Kommentarer
Postat av: k

HAHAHA, flödande huve ! trög :D ja men det får vi väl se om vi kan kirra till dig. shottar behöver vi alla ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback