Får se om detta funkar, att mo

MMS

Får se om detta funkar, att mobilblogga. Ligger o gosar med Alice i sängen, vill inte gå upp för dagen som jag varit rädd för i flera år har kommit - morfars begravning. Ja, fast han inte har varit död har jag gått o tänkt ganska ofta "tänk när morfar dör.. O hans begravning, vill inte va med om det!" Men nu är jag det. Det kommer bli så sjukt jobbigt och jag kommer gråta så hela kyrkan vibrerar. Ska bli så skönt när det är över. Fast ändå jobbigt sen i natt när man vet att han ligger där ute i marken. Fast han är ju ändå inte där som tur är, han är med oss här hela tiden.


Kommentarer
Postat av: k

finns här <3<3

Postat av: ANNA

<3 puss!

2009-02-11 @ 07:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback