En dag i Lund, Malmö och bilen

Va som sagt i Lund idag, körde runt och letade ett tag och tillslut
hittade vi byggnaden jag ska gå i med hjälp av min gps i min mobil.

Parkerade och gick av där. Det va skitmysigt. Centralt men ändå
en liten bit från stora vägen och trafiken. Låg liksom i en liten park
med stora träd, en damm, gräsmattor där folk låg och pluggade och
små grusgångar mellan husen. Nu känns det lite bättre!

Efter Lund körde vi vidare till Malmö. Kollade lite i affärer, sen åkte vi
hem. Eller.. det tog ganska lång tid. Det var kö på motorvägen.
Stod still i nästan en timme!


Lilla Ali-Bandali var med hela dagen och nu ligger hon brevid mig i soffan,
slutkörd av dagens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback