Cypern?

Idag har jag och mamma varit på väla för att hitta skor jag kan
ha på mina resor när jag ska ut på äventyr och hjälpa djuren!
Skitsvårt att hitta, de ska vara vattentäta, sköna och inte allt för fula.

Funderar också på att köpa en mini pc som jag kan ha när jag
pluggar. Kommer bli en del pendlande.

Från en sak till en annan:

För ett par månader sen mejlade jag (på engelska!!) till en person
på cypern som sökte personal till ett hotell. Han svarade här om
dagen och sa att det nu fanns en ledig tjänst och frågade om jag
fortfarande var intresserad.

Det är ett ganska svårt val.
Om jag tar jobbet kommer jag inte kunna läsa grekiska.

Fast.. denna chansen kanske man inte får mer än en gång.
Jag måste fundera!


Kommentarer
Postat av: lållan

ta jobbet! jag hejjar på dig!

Postat av: ANNA

tack :D ska bara ta reda på lite mer!

2009-08-26 @ 18:03:59
URL: http://annaliindstrom.blogg.se/
Postat av: tannus

OH HERRE !! ta jobbet, plugga senare ist, kanske inte kommer fler chanser juu :D

2009-08-26 @ 18:36:15
URL: http://tannus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback