Majas aska

Idag va jag hos vetrinären med morgan (marsvinet),
för att han skulle klippa tänderna. Det får han göra
ungefär var 3e vecka för de blir så långa.

När jag va där fråga jag efter Majas aska som skulle
komma efter hon blivit kremerad, så vetrinären gick
o kolla o kom tillbaka med en papperspåse o sa att
hon hade kommit tillbaka o om jag ville ta med henne
hem med en gång o det ville jag.

Nu ligger hon i en fin pappask med svart mönster på
som jag och min moster ska begrava ikväll eller
imorgon hos morfar så att dom kan få vila tillsammans
både här  nere och i himlen.

Kändes lite jobbigt att få henne i en ask bara.. så man
går o bär henne i en påse.. Men det spelar egentligen
ingen roll för hon är ändå inte här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback