Idol

Egentligen skulle jag varit i Malmö nu på Idol med Belinda, 
men eftersom hon varit ganska sjuk kom hon igår kväll fram
till att hon inte kunde sjunga idag. 

Synd, för hade velat åka ner där. Jag skulle gått in och sett 
ut som en sån som kan sjunga, man ser ju det på vissa. 
Jag skulle sagt att jag va lite förkyld och att min röst inte va 
100 idag, sen skulle jag börja sjunga på "ragnar tar studenten" 

Haha, hade varit sjukt kul tycker jag, men kanske till nästa år då;)

Så nu ligger jag istället i sängen i ödåkra och väntar på att 
han där ska bli klar så vi kan köra till stan och chilla lite. 

Ha en bra lördag :) 
Och alla som söker till idol idag, lycka till !


Bild från nyår, haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback