Vad heter du mer än August?

Hejhej! Hoppas alla mår bra idag och inte är allt för bakis efter igår.
Idha kom till mig vid 9. Snacka mest och kollade lite film.
Min stora kärlek eller vad den heter. Har sett den hur många gånger
som helst, men den är rolig. Sen kollade vi på south park, jackass
och pimp my ride, hahaha! Snackade om repliker från Lotta på
bråkmakagatan, Karlsson på taket och Sune.
Haha i karlsson:

-Vad heter du mer än August?
-Jag heter inte August!
-Nä, vilken tur för dig då!

Haha ska hyra filmen!

Nu ska jag snart åka med mamma till ängelholm, hon ska shoppa liiiite.
Sen ikväll ska jag och kanske Alice hem till Louise och chilla. Det ska
bli mysigt.
Ha en jättebra lördag! Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback