Det där med färger o frisyrer..

Jag saknar färgen jag har på håret på denna bilden..

..så efter skolan idag gick jag till salongen där jag brukar fixa håret och
frågade efter min frisör "Nä, hon har flyttat till sthlm" Jaha?
Blev både glad o ledsen typ, haha, kul för henne men jag gillade henne
så mkt. Ringde till Louise o skulle berätta, men då visste hon redan det.
Men fick i alla fall tid imorgon hos en annan, ska slinga det lite blont.
Föresten.. har jag berättat att jag färgade de brunt? Tror inte det.. men
det har jag i alla fall. Men jag vill ha lite slingor i i vilket fall. Tror det blir bra.

När man har långt hår kan man ha i princip vilken färg som helst på det
och man ser lika bra ut för det. Jag hade oranget ett tag när jag hade långt,
det va snyggt då tycker jag, men nu när jag har det korta skulle jag se ut
som en clown.. Clowner är bland det värsta jag vet.

                                                                        Natte fyller 20 i grek (jag gillar mina trosor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback