Längtar efter långresa

Igår hade jag fler besökare i bloggen än vanligt. Både kul o läskigt tycker jag.

Ingen har väl missat att jag vill resa? Jag mår typ dåligt när jag tänker på att jag
måste vänta i alla fall ett år till. Måste hinna jobba lite också ju. Nu menar jag inte
en veckas semestrar, för det kommer jag åka på senast i maj, jag längtar efter
att åka och inte har någon returbiljett. 
Jag har en lista där jag skriver upp länder jag ska till innan jag dör. Ett ställe jag
ska till är Malaga, med antingen Louise eller någon jag är tillsammans med.
Min långresa kommer vara till Thailand, kanske Maldiverna och såklart Sri Lanka.
Thailand har jag redan varit i två gånger, men bara med familjen. Vill resa runt
där på egen hand. Fredde o hans kompisar ska åka i januari o vara borta 7
veckor, gissa om man är sugen på att hänka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback