Några saker om mig..

Jag gillar inte mjölk, men älskar oboy. Typ det bästa som finns.


Jag har sjukaste fobin mot.. (blir jobbigt att skriva) ägg.
Äcklas bara jag skriver ordet.


Jag skulle aldrig få för mig att prova snusa.


För bara ett par månader sen, eller snart ett år sen kunde jag inte
ens gå till skolan för att jag var så deprimerad, men ingen visste varför.
Inte ens jag själv.


Skulle aldrig i hela mitt liv äta korv.


Jag har tänkt på min vikt alltid, frams till nu. Klart att jag fortfarande tänker
på det, men bryr mig inte så mkt. Tänker på den dagen jag ligger och ska
dö och har bantat mig igenom större delar av livet. Vill inte känna så.


Jag har lätt för att öppna mig för folk, kanske för lätt ibland.


Jag är alltid förkyld.


Jag har läs -och skrivsvårigheter. Märks kanske inte så mkt i bloggen,
har inte så svårt att skriva, men att läsa. Tror ingen vill höra mig läsa
högt. Stammar som ett barn som håller på att lära sig läsa.


Jag tror på andar.


Jag har IG i engelska. Har fått extrahjälp sen i 4an för jag alltid har haft svårt.
Men nu har jag fått en sista chans. Ska verkligen försöka på riktigt nu.


Jag skriver som en kille.


Jag är väldigt känslig av mig. Kan börja gråta bara jag hör en speciell låt,
men jag har lika lätt för att skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback