Snart är det även min tur..

Satt o tänkte lite.. haha. O de e bara en månad tills jag fyller 18. Kan inte
fatta det alltså. 17 låter jättelite o 18 jättemkt. Om någon säger att de är 18
gör det ju inte det, men att tänka att jag själv snart är det låter sick. Någon
kan säga att han eller hon är 23 och det låter inte så gammalt, men ja.. just
att vara det själv. Att kunna gå ut utan att tänka på om man kommer in eller
inte. Om jag skulle vilja köpa cigg eller något får jag göra det. Inte för att jag
gör det, men ska köpa åt någon annan, just för att bara göra det. 

Det är så mkt man har sagt när man var yngre att man skulle göra när man
va 18. Jag skulle flytta hemifrån, sluta skolan och börja jobba.  Nää, jag vet
inte vart jag vill komma med detta, låter bara rörigt.. Men i alla fall, kan inte
tänka mig själv som 18. Nu tänker väl ni som läser och är äldre att jag är
fjantig, men.. nää, jag slutar skriva istället, haha!


Känns inte alls längesen ändå.. Skolavslutningsdagen i danmark, 4 juni.
Hela dagen gick jag o Luis o sa "Bara för att vi åker till grekland imorgon!!! :D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback