Sjukan idag igen

Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag,
men har inte haft tid att blogga och så har jag inte orkat.

I magaluf böjade vi med att säga "hade du helst.. eller.." så man måste
välja på två hemska saker. Har hållt på som fan med det. I fredags fråga
jag mamma om hon helst hade haft två topps i öronen alltid, eller alltid
gått o burit på en stor luftmadrass och hon tog toppsen.
Hon hade de i öronen och sen blev det inflamation. Igår svullna hela
ytterörat upp o fram mot kinden så hon kan inte ens prata. Så idag skicka
pappa remiss så fick åka med henne till akuten (kändes som jag va
mamman). Fick sitta där några timmar, hon ska dit imorgon igen för idag
va det så svullet så de kunde inte göra så mkt. Sen fick jag köra hem.

Väl hemma va vi helt döda och somnade på dirren!
Nu väntar jag på sex and the city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback