Snacket går i lilla Helsingborg

Hej hej!
Har inget att skriva idag tror jag.. Kollade på en tråkig film igår som
övergick till datorn. Sov ganska länge idag sen åkte vi till nya huset
och tog lite mått. Sen väla. Jag kanske är tråkig och fjantig, men jag
gillar inte att gå så ute bland massor av folk. Så träffar man alltid
någon som man inte vill träffa osv. Folkskygg?
Ska jag gå på stan eller något sånt ska det vara en vardag när de
precis har öppnat, då kan man gå i sin egna lilla värld utan att stöta
på folk man måste prata med.
Det är något jag inte gillar med Helsingborg. Alla vet vika alla är och
man kan aldrig vara anonym på något sätt. Ska jag bo i Sverige i
framtiden ska jag bo i Göteborg. Tack och hej!


Ferre hos Emme 19e april.
Minns datumet för dagen efter fyllde jag 17 och ett halvt! De ni...!
Snart ett halvår sen, sick!

O kolla min arm/axel.. Ser ut som en skyltdocka som man kan haka av, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback