Vi chillar i Magaluf

Haha har inte lagt märke till denna bilden innan, men nu när dessa
kommentarerna har skrivits tycker jag att det är skitrolig, haha!



 Filip Fredriksson (Linköping Uni.) wrote
at 3:51pm on September 4th, 2008
haha ingen mördarblick på thomas där ju :p
 Kalle Ocklund wrote
at 9:24am on October 26th, 2008
Fan vilken god bild!! händer ju sjukt mykt! thomas klappar mig på örat samtidigt som thomas försöker sparka mig mellan bena och thomas ska slå mig med en stekpanna i huvdet!
 Tobias Svensson (Linköping Uni.) wrote
at 1:53pm on October 26th, 2008
Undrar vad du gjort för att få så mkt smällar på en gång? Nöjd ser du ju ut att vara iaf ;) Sen att Anna försöker skapa fred tror jag tyvärr inte i detta fall hjälper ngt!

Kommentarer
Postat av: bueno

kolla in vårt projektarbete :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback