Vad ska man göra?

När jag frågar folk om nyår tycker de nog att jag är ganska kocko hahah!
Så tidigt är det väl inte?

Jag är en av de som tycker att nyår är sjukt överskattat, men ändå börjar jag
snacka om det redan och förra året köpte jag till och med min nyårsklänning
vid denna tiden, om inte tidigare.
Men jag känner inte alls för att gå på en vanlig middag/fest här hemma detta
året. Jag vill resa bort och bara vara. Det va därför jag var så glad för något
inlägg sen, för ja, jag ska resa bort och bara vara.

Problemet är att filip frågade om vi ville hänga med till Åre just då. O nu när
jag tänkt efter lite så är jag sjukt sugen på det. Dock är det helt annat än vad
jag först hade tänkt mig. I åre blir det snö, kallt och massa fest.

Jag ska ju till det andra stället, men frågan är om jag ska dit över nyår eller
sticka dit redan om några veckor..? Vet inte alls...


Ska nyår bli som bilden ovanför eller.. ja.. nedanför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback