Suck suck

Fyllde som sagt år igår. Skulle ut ett gäng men alla hoppa av en efter en.
Blev skitledsen först, man fyller bara 18 en gång och fast vi ska ut till helgen
va det ju igår det va min födelsedag. Jag och natasha boka i alla fall bord på
haket och åt skitgod middag och drack vin (fick visa mitt leg för första gången),
sen gick vi till utposten där vi mötte upp Jonna.
Satt där nån timme sen gick vi vidare till Crom där jag fick visa mitt leg i dörren
och fick grattiskram av vakten. Åkte hem 00.10 så ändå ganska lungt.

Värmen i nya huset va inte på som den skulle så låg och skaka hela natten.
Kunde knappt sova.
Dagen idag har varit jobbig. Men jag klarade den. Mår jättedåligt, ont i kroppen
och superkänslig. Börjar fasen gråta för minsta lilla. Man ska va ärlig? Det är
rätt skönt och ja, det blir alltid så när jag har feber.

Pallar inte sverige. Vill åka på min resa NU!
Jag behöver det. Jag behöver världens snällaste.

Kommentarer
Postat av: jonne & lolle

• Vad är företagets syfte på marknaden? Varför finns man till?

På vilken marknad/marknader arbetar företaget? Vilka är kunderna?

• Vilka behov tillfredställer företaget?

• Vilka produkter eller tjänster erbjuder företaget som tillfredställer de behoven?

2008-10-22 @ 12:41:01
Postat av: tintin

jag fick också kram av vakten på Crome när jag fyllde 18:d,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback