Malmö, bio och födelsedag

Hej hej bloggen!

Jag vet inte vad jag ska skriva idag..
Igår va jag o mamma i malmö och letade efter jacka, men hittade
ingen. Inte ens någon jag skulle vilja ha om jag till o med hade fått
den gratis.
Efter ett par timmar där tog vi tåget hem igen. Jag blev skjutsad hem
till Louise där jag fick vila mina fötter i ca en halvtimme. Sen tog vi
bussen till bion där vi hade bokat biljetter till Patrik 1,5. Hämtade
dom sen gick vi till Max där Fredde bjöd på mat, så snällt så!
Sen kl 9 gick vi till bion igen o såg filmen. Skratta riktigt mkt, fick
hålla för näsan för att jag inte skulle störa andra haha! Efter bion gick
vi till Max igen o snackade lite med Freddis, sen åkte vi hem med vars
en buss.
Idag gick jag upp vid 9 för Olle fyller år, 16. Han fick bla. körlektioner o
teori för mc-kort. Känns väl sådär om han får ett körkort före mig..

Sen åkte vi till stan o åt lunch på Papi. Och så fortsatte letandet efter
jacka. Till slut gav vi upp o gick till Zebra där jag fick min älskling.
Har kollat in den innan, men har inte köpt den för att den har varit för
dyr, men det finns verkligen ingen annan jag kan tänka mig och jag
fyller faktiskt 18. Men får inte den fråns nästa måndag..
Kan knappt vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback