Jag och synedjuren

Sorry för att jag inte skrivit..
Men det är min nya telefon som gäller nu, sitter inte alls vid datorn
utan allt som har med internet o msn att göra gör jag på mobilen.
Men bloggen funkar inte riktigt som den ska, ska försöka fixa det
för jag gillar inte datron längre, jag sviker för e71an är min nya kärlek. 

En annan sak, jag har börjat se i syne om nätterna. Ni kanske minns
då jag såg en stor spindel komma krypandes i min säng? Jag gick
upp o drog av lakan o allt, men den fanns ju inte där. Förra veckan 
såg jag massa skalbaggar som kröp på min kropp. Det är så verkligt! 
Inatt såg jag en katt som sprang under min säng, fick tända lampan
o allt o kallade på den. Tyck att jag är galen.. för det tycker jag själv med.
Vet inte varför man ser i syne? Man är ju vaken, men ofta att jag hade
suttit o kallat på en katt under min säng om jag va helt klar? Måste
drömma samtidigt? Äh jag vet inte. Konstiga saker ser jag i alla fall.

Imorgon ska jag o mamma upp ganska tidigt för att åka till Helsingör.
Ska ta båten så vi är där när de öppnar.

Ha det sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback