Ibland undrar man..

Sitter o tvingar i min lite mat.. Har inte mått så bra och därför inte ätit
något sen min födelsedag i måndags. Nån macka i skolan i tisdags,
sen inte mer. Så det är inte världens lättaste att få i sig mat nu.

Dagen igår gick åt helvete.. Mådde piss i skolan så sjukanmälde mig
och åkte hem. Eller ja, det tog 3,5 timmar att komma hem.
Slutade 10.20, tog bussen från skolan till stan. Då gick inte bussen
hem till gamla huset fråns om 45 min, så jag gick och köpte en ny
kamera under tiden.

Sen va den lite sen så när jag kommer till Höganäs och ska byta buss
körde Jonstorpsbussen precis och nästa skulle inte gå förens om en
timme. Mamma jobbade just igår så det var bara att sätta sig och vänta.
Mådde ännu sämre och frös riktigt mkt. Började gråta där mitt i allt för
att jag blev så arg och att allt gick fel.

Bussen kom till slut och jag blev lite gladare igen. Hoppade av hemma
och då kommer jag på att jag inte har någon nyckel. Får gå bort till dit
mamma jobba. Blev lite fler tårar. Sen tog jag bussen tillbaka hem igen,
en hållplats, men jag orkade verkligen inte gå. Va sjuk o allt.

När jag äntligen va hemma (kvart i 2) och skulle lägga mig på soffan
slog jag huvudet i kanten och fick mig en liten hjärnskakning.
Trodde först att det blödde, vågade inte känna. Men det gjorde det inte
som tur va.

Sov från 4 igår eftermiddag till 9 nu på morgonen. Ändå 17 timmar.
Har fortfarande ont i huvudet.

Stannar hemma från skolan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback