En galen kväll

Fan vilken kväll igår, hahaha!

Efter skolan började jag flytta. Eller ja, min säng + lite mat, bestick o sånt
som behövs. Sen tog jag bussen från Hittarp till stan och mötte Matilda,
sen hem till Louise. Där va vi i en halvtimme ungefär sen gick vi hem till
Fredde. Skitsvårt att hitta men vi kom fram till slut!

Blev fördrink, förrätt, huvudrätt och pigelindrink till efterrätt! Under tiden
dansade vi, drack och hade roligt. Natasha kom också så de va helnice ;)

Vet inte vad klockan blev.. men de andra skulle ju ut så vi alla tog bussen
till stan. Alla utom jag och matte gick till tivoli för att festa vidare. Eftersom
jag inte fyller år fråns på måndag och matilda i december åkte vi hem till mig,
haha asså det hände mkt på den tiden som jag skrattar sjukt mkt åt idag.
Vi somnade gott och vaknade imorse i ett helt tomt hus. Bara min säng.

Måste säga tack till matilda också, för hon va bäst igår!



Asså måste skriva en sak som jag tyckte va skitkul!

Fredde som hade festen jobbar på max.
Så igår fick han sms av en som jobbade där just då.

"Vem fan har köpt sallad?!"
Så svara Fredde "Praon, vadådå?"
"Han har köpt vitkål!!!!!"

Hahahahhaha! Det hade bara funnits lite sallad kvar på eftermiddagen så dom
hade skickat en prao för att köpa mer. Och när de skulle ha salladen på kvällen
såg dom att det va vitkål!
Och var fasen kan man köpa sallad kl 10 på kvällen? Max har dessutom öppet
nästan hela natten. Hahaha, ändå kul!


Matte hade med sin kamera igår, så bilder från kvällen kommer!

Kommentarer
Postat av: Matte

HAHAHA vitkålen var bäst! Och tack för igår :*

2008-10-18 @ 22:25:17
Postat av: ANNA

hahahhaha ja! tack själv !!! pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback