Alice min prinsessa

Idag va jag och mamma i helsingör och letade jacka till mig.
Hittade ingen som jag verkligen ville ha..

När vi åkte till båten stanna vi vid ett övergångsställe för att släppa
över en man med sin hund. En sån liten som Alice. Kollade på den
och sa att den va söt och såg lika glad ut som lilla Ali.
Sen efter kommer en stor rottweiler springades o killen som har
den i koppel kan inte hålla emot och dras efter. Ägaren till den lilla
hunden får hoppa fram o rädda sin egna hund, sen tar han upp
den i famnen o springer iväg.

Sånt får mig att må så dåligt o bli riktigt arg!. Hade jag sett den lilla
hunden blivit biten vet jag inte vad jag hade gjort. Jag hade hoppat
ut ur bilen och försökt stoppa det, struntat i att jag själv blev biten
och det är sant. 

Just då kände jag inte alls för att åka över till Danmark o shoppa,
ville bara hem o pussa lite extra på min älskling, o det har jag
gjort nu hela kvällen.



Inte så svårt att få en bild på Alice när hon gäspar för at gör hon alltid, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback