Vi är lika glada ändå!

image391Jag o louise färgade håren igår. Började vid halv 5 och
va klara vid 8 eller något. Men färgade först sen gjorde
slingor. Min utväxt blev vit, men fixade sig med slingorna
sen. Blev ändå bra på båda. Trodde louise skulle bli
orange och jag gul, men så blev det inte ! Kanske inte
blev hundra ändå men skit i det, vi är lika glada ändå ju ! :D

Den färgen använde jag, från mood.
Blev absolut inte så ljus, men det ville jag inte heller :)



Har projekt nu, och vårt projekt är ju bloggen, det är faktiskt roligt!
Ska skriva klart projektplanen nu, haa deeet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej
:)
läs vår blogg!
ett projektarbete
:)

http://labueno.blogg.se

ha det bra!

Postat av: än

hon på pakken är sjukt ful

2008-05-13 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback