Så blev helgen!

Hejjheej!
Supermysig helg har det varit. Blir alltid det när det är fint väder !

I fredags var det egentligen meningen att jag och anna skulle till
cantina för natasha skulle jobba där. Men så blev natte sjuk så fråga
anna om vi skulle till hampan istället, men då var hon också sjuk.
Blev sugen på att bara ta det lugnt med resten av folket. Men idha var
sjuk hon med och ida o annlouise skulle till grekland, fine! Alla andra
skulle jobba tidigt dagen efter osv.

Stannade hemma, hoppade runder så rastlös jag var. Klockan 10 fick
jag nog och blev skjutsad till Natte i alla fall. Träffade Pierre i porten. Hade
riktigt roligt där fast vi bara var där lite mer än en timme. Vi hade två alternativ,
antingen åka till stan eller stanna hemma. Valde stan. Gick mot bussen och
där såg vi den köra förbi. Natasha o pierre började gå och jag fattade ingenting
eftersom han lagt av sina bilnycklar där uppe. Men då skulle vi visst GÅ till stan.
Jaja, klämde mig in mellan dom och följde med, haha!
För några månader sen hade jag inte ens gjort det, men är inte lika rädd längre.

Tog 15 min så va vi och mötte jens på bion sen förtsatte vi till hampan. Satt där till
kl 2 kanske. Kollade på konstigt folk, dog haha. Slagga i stan. Lousie mötte mig på
morgonen o så gick vi upp för hela tågabacken. Var död och hade inga solglasögon,
ente bra. Köpte birka på finess sen gick vi till gröningen. Berättade en sak, skrattade
så jag tappa andan och fick ont i magen.

Åkte hem efter nån timme eller så, slagga ute på gräset sen gjorde jag vid mig och åkte
in till natte igen. Hjälpte till o laga mat sen kom hennes syster o pojkvän och pierre. Där
satt jag med de fina paren :) HAHAHah! Men det var roligt, kollade på melodifestivalen.
Somnade lite i soffan. Halv 1 tog vi bussen till stan och.. ja? Chillade. Haha! Tog bussen
hem halv 2. Somna som en stock.

Gick upp vid 10-halv 11 idag. Gick ut o la mig i solen och där har jag legat tills nu typ. Varit
ensam hemma och det har varit jätteskönt. Somande o när jag vakna låg jag i skuggan.
Men är grillad nu och mitt hår har ändrat färg, nice ju. Det är orange. Bryr ja mig? NAJ! :)

Hahaha, igår hade alice ett grönt blad i pälsen men struntade i att ta bort det, idag hade
det vissnat och är helt brunt. Sitter där fortfarande :), det är fint.

Va nått mer ja skulle skriva men kommer inte ihåg, skit i det :) Ha deet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback