Underbaraste helg !

Sjukt härlig helg!
Bara legat o solat heöa dagarna förutom igår. Då fick jag jobba, men var ändå ute så skit samma :) !

I fredags kväll tog vi bara det lugnt.. riktigt skönt faktiskt!
Men lördagen var bäst. Kom ner på gröningen redan halv 10. Solade, spelade fotboll, badade och sånt till kl 4. Gick o handlade mat på hamilton.
Tog bussen hem, sen vid halv 8 blev jag skjutsad hem till Louise där vi åt chokladpudding och drack lite. 9 tog vi bussen till stan och satte oss på gröningen. Träffade några där som vi var med ett tag. Gick vidare till hampan och träffade Natte, Pierre o alla. Gick vidare till norra hamnen efter ett tag och satte oss. Blev riktigt många ändå. Sen till Mcdonalds och åt, va hungrigare än någonsin hahaha!

Gick ner till gröningen redan vid halv 9 igår. Mötte Louise som också slaggat i stan. Köpte dricka o bullar o la oss i solstolarna. Låg där till 12 då jag började jobba. Riktitgt nice!
Kunde knappt gå så trött jag var med skit i det :D


Nu sitter jag i skolan, dör av det jag o Louise ritar till varandra på msn. Alla stör sig :D Blir värre o värre saker och vi blir mer o mer allvarliga. Sjukt roligt, skrattar så jag får ont i magen.

I lördags när louise va full lovade vi varandra att vi skulle bli blonda igen, för det är sant att man har roligare då. Ska färga det idag eller imorgon tror jag om ja vågar! Haha!

Det tog mig typ 40 min att skriva detta, hahahaha!
Ska dra, haaaaaaaaa deeeeeeeeeeeeeet!

Kommentarer
Postat av: lållan

måste göras om!

2008-05-12 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback