Ta dagen som den kommer

Alltid när det närmar sig något speciellt.. som min födelsedag, något lov eller sådär går
jag alltid tillbaka i bloggen och läser för ett år sen för att på något vis få känna på hur nära
eller långt bort det är. Ingen fattar va? Men det behöver ni inte göra heller, förstår er.

Läste för ett tag sen ett klokt inlägg jag skrev för lite mer än ett år sen.
Att man inte ska oroa sig förmkt. Jag börjar känna mig lite erfaren nu kan jag erkänna.

Jag vet att när man börjar gilla någon, när man känner att man kan bli kär på riktigt, ja då
blir man inte den coola bruden längre som vågar stå på sig hur som helst. Jag säger alltid

"Skit i det! Jag bryr mig ENTE :D !"

Det är riktigt härligt att säga det och verkligen mena det. Men vid sånna här situationer går
det inte. Man kan inte kaxa sig hur som helst. Det är ens svaga punkt. Man blir nojjig för minsta
lilla. Ett försenat sms kan förstöra hela dagen.

Känner ni igen er?

För några månader sen skulle jag inte ens kunna skriva detta, men nu har jag verkligen lärt mig
att faktiskt gilla mig själv. Klart att man har sina stunder, det har väl alla. Men tänk såhär;

Är det meningen att ni ska träffas, då gör ni det!
Kämpa inte för något som inte är värt att ha. Chilla bara, ok? :D

Nu ska jag göra det! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback