Så nice, så nice!

Hallo !!

Är supertaggad inför imorgon. Happy happy! :)

Idag vaknade jag vid 11 ungefär, åkte till väla
ett tag där efter. Köpte present till Pierre och
lite sådär. Vid 3 åkte jag ner till stan och mötte
Natasha, Pierre och Nathalie. Vi satt vid Petters
ett tag. Sen gick jag Natte o Natta till glassbaren
och tog oss lite glass och en sväng på stan.

När Nathalie åkte hem började jag och Natasha leta
present till henne. Riktigt svårt. Men efter några
timmar hittade vi som vi blev nöjda med!
Efter det stack jag och solade och sen hem.
Kom hem typ 9? Helt slut.
La mig i badet, tvättade håret + inpackning,
rakade benen, smorde in mig, filade fötterna och
målade naglarna. Känner mig riktigt ren nu haha!
Ska bara byta sängkläder också. Underbart hahaha!


Imorgon ska jag gå upp ganska tidigt, fixa lite
småsaker och sådär, sen ta bussen runt 11 till stan.
Köpa det sista så min outfit blir perfa, sen ska jag
och handla med Natasha. Efter det hem till henne och
baka typ 4 tårtor till kvällen. Sen göra vid oss innan
vi blir hämtade och sen fest. Längtar sjukt mkt faktiskt!

Kanske hinner uppdatera imorgon hos Nattii, tror det.
Hörs då, haaa deeeeet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback