Så blev det

Får bli ett snabbis inlägg. Ska strax iväg och jobba.

Var hos Eric igår. Blev en lagom lugn kväll, dock gick det utför för andra..
Men det är väl alltid så. Åkte hem lite efter ett tror jag, så det blev inte så sent
heller vilket är skönt idag!

Som sagt ska jag jobba idag. Fattar någon hur mkt jag hatar den satans bussen?!
Hittar vi inte ett hus snart flyttar jag själv. Har hittat två lägenheter som inte är så dyra.
En studentlägenhet mitt i stan och en 1a vid fria.. Mina jobbpengar kommer gå till hyran
så det ska inte vara några problem. Kommer till och med få pengar över.

Ska sticka nu, kom och köp glass i glassbaren!
Haaa deeet!

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback