Min dag !

Idag var det skola. Först expo sen svenska.
Skulle skriva bokanalys, gick bra. Fast flera
veckor sen jag läste boken så kom knappt ihåg.
Den handla i alla fall om Bosnien. Natasha har
berättat en massa om kriget som var, men inte
förens jag läste boken förstod jag på riktigt
hur hemskt det var. Sjukt!

Efter skolan åkte jag hem till Natte-blatte.
Kollade på tv och hon lagade mat till oss.
Supermysigt. Krängde nästan ett helt ballerina
paket själv, men kan inte sluta äta när jag väl
börjat! Skitgott. Längesen jag åt sånt.

Efter snack och så gick vi ut en sväng. Sen efter
några timmar åkte jag hem. Övningskörde, gick bra
tycker jag. Alice var med, har saknat henne hela
dagen. Sett massor av sånna hundar. Love her!

Sen bästa tiden på dagen :D HEMLIS!


Ska sova, ledig imorgon.
Ska kanske träffa Louise och äta take away.


PUSS! haaaaa deeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback