Copenhagen

Vilken film?
"Joo.. jag tänkte.. Vi kunde ju åka till kreta i alla fall.. För vi är ju kompisar?.."



Yesyes, idag var vi i köpenhamn med klassen. Skulle kolla på skylltfönster.
Tror man på? Kollade 2, max 3. När vi kom dit va vi jättehungriga alla, vår
lärare ville att vi skulle äta turkisk bufé, haaa deeeet sa vi.
Louise åt kina take away men jag mår illa på sånt nuförtiden. Kan inte äta
kött och vad finns det annars? Vegetaridka vårrullar? Naj tack :).
Köpte italiensk calzone på 7eleven. Riktigt god och kosta bara 20. Hoppas
de finns i sweden med. Så pengarna vi fick av skolan räckte till vars ett
winerbröd också, skitbra!

Jag, Louise, Matilda och Denise åkte hem före alla andra, lika bra. Orkade
inte gå där, hade bestämt migsen innan att jag inte skulle köpa något, så
växlade inte ens pengar. Tog vad jag hittade hemma vilket var typ 80 danskar.
Räckte gott o väl,hade 60 med mig hem.
Hittade dock ett par riktigt nice skor. Första gången jag blev kär i ett par skor
som inte var riktigt höga. Om jag inte minns fel var det miumiu.. Hade åkt
tillbaka och köpt om jag inte skulle till grekland. Vill ju spara lite pengar med.

Om jag verkligen inte kommer på vad jag vill bli inom 3 år ska jag plugga till
frisör i copenhagen. Har velat bli mäklare också, men naaaj, ente jag! Jag är
inte den som har ett "seriöst" jobb.

Haa det !

Kommentarer
Postat av: än

eva o adis!

2008-06-04 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback