Tips om Krom

Innan var mitt sug efter mat så stort att jag inte visste vad jag skulle göra. När jag inte var hemma åt jag väl normalt.. Men sen när jag kom hem på kvällarna proppade jag i mig sjuka mängder av allt. Från att jag kom hem tills jag gick o la mig. Sen mådde jag jättedåligt.

Louise och Malin sa att dessa tabletterna fungerade. Krom, mot sötsug. Jag trodde inte de skulle hjälpa på mig eftersom mina hetsätningar var så stora. Och det var väl inte riktigt sötsug jag hade. Men tillslut köpte jag de och redan nu efter 3 dagar känner jag inte ens för att äta en chokladmuffins som är min favorit.

Så jag vill tipsa om dessa tapletterna. Finns att köpa i alla hälsokostbutiker och kostar ca 60 kr. Det är 60 tabletter i burken och man ska ta en om dagen. 
   

Kommentarer
Postat av: Maria

måste testa, är dom verkligen bra?

Postat av: ANNA

ja de hjälper ! :D

2008-03-23 @ 22:30:33
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback