Spontana kvällar är det bästa !

Om inte de spontana kvällarna blir bäst, då vet jag inte!

Först kom Ida hit och jag färgade hennes hår och så. Sen tog jag bussen till stan och träffade Natasha. Vi gick till utposten sen bagatelle. Där satt vi några timmar och snackade. Efter det gick vi vidare till cantina där festen fortsatte, hahaha, hade sjukt kul! Drack, dansade och snackade.
Efter ett par timmar av detta begav jag mig till bussen och åkte hem, var sjukt trött så somnade nästan. Fick gå en station i ösregn och med skoskav för chauffören vägrade köra. Hur lång tid tar det liksom? Jaja, skit i det! Kom hem i alla fall!

Ska antagligen ut ikväll också. Ska lätt hänga på cantina i fortsättningen, hahaha. Kan ju ta med mamma och mormor också!

Skriver sen om jag känner för det, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback