Snö och fina drömmar

Så mkt snö som det är här nu har det inte varit på flera år. Och nu, i mars? Kunde det inte kommit i december när man ville ha det?
Får väl hoppas att det smälter lika snabbt som det kom!

Idag ska jag sola och äta lunch i stan. Kanske träning också.
Men på tal på solning... Igår va vi på meddo för att vi skulle gå på toa och så inatt drömde jag om det. Att vi var där, men dörrarna gick inte att låsa. Och så va det två solarium i varje rum. Så jag hade det ena och en barnfamilj det andra. Sen helt plötsligt va det fest här och när jag skulle gå och lägga mig låg det en skitäcklig kille i min säng och väntade på mig och hans 3 kompisar under sängen. Fina drömmar jag har :) !

Nu ska jag resa mig ur sängen och duscha och så, skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback