Sliten? ja

Ehm ja, vad ska man skriva?
Ingen lugn kväll igår.

Mötte först upp Natteee på söder där vi syndade med lite choklad... Inte bra, men skiter i vilket! Sen gick vi upp mot högaborg där det va lite förfest. Vi var ungefär 8-9 tjejer som satt och drack och snackade några timmar, var trevligt! Sen vid halv 12 gick vi ner till söder igen och mötte upp Louise som va go o glad, hahaha! Gick upp till Högaborg ännu en gång på en annan fest.  Det var väl ingen fest egentligen men vi hade fest där :)! Hade svinkul med brydarna! Kom hem imorse, sovit max 3 timmar.

Åkte hem och la mig i badkaret. Så skönt som det var har det nog aldrig varit. Hade gått långt i högklackat, frös och mådde inte så bra kan jag väl säga. Underbart att bara lägga sig där i värmen!
Gick upp 10 min innan min buss gick, skulle in igen och träna. Fast jag va sjuk, ehm.., så kan man ju inte svika träningen. Men gjorde inget idag, gick på bandet 10 min sen la jag mig på en madrass på golvet resten av tiden. Men imorgon blir det andra puckar. Ska träna med Louise efter skolan. Vet inte om Malin eller Anna ska med, det får vi se :) !

Yesyes, skriver mer imorgon, ha deeet!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback