Redo för semester

Idag va ja o Louise på fritidsresor och hämtade katalog. Har kollat igenom alla sidor och prislistor nu, helt körd i huvudet! Sen va jag på väla och hämtade en från ving. Måste jämföra lite. Kan ju skilja flera tusen. Efter det prova jag shorts på hm. Blev ju inte mer sugen då?
Va tvungen att skicka bilden brevid som mms till Louise. Tyckte det va kul, haha.
Redo för att resa nu! :D

Och vem kom i ett par 25or? HA-HA! hahah!

Mamma köpte godis på tasty som mina syskon skulle få. Skulle smaka en bit. Utan att ens tänka står jag med hela påsen i handen och trycker in den ena biten efter den andra. Hann inte ens smaka..
Blir alltid så för mig, allt eller inget. Det är inte bra.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback