Mina favorit måltidsersättare

Det handlar inte alltid om att banta. Man kan äta sånt här ändå. 
Man kan ta en innan/efter träning eller om man bara är sugen på något.
Här är de jag har provat!




Nutrilett MEAL Brownie. Min absoluta favorit!
Kostar ca 40 kronor och då får man 2 st.
Lagom seg och smakar som choklad.
Skulle kunna äta det som godis.

(Värm i micron, tips från Anna)







Naturdiet mealbar hasselnöt.
Man blir trött i munnen efter ett tag, men den är väldigt god!
Smakar choklad och hasselnöt.
Kostar ca 20 kr.






Naturdiet shake chocolate.
En måltidsersättare som man dricker.
Finns i smakerna choklad, jordgubb och latte,
men chokladälskare som jag är har jag inte
vågat mig på någon av de andra.
Den är helt okej i början, men efter ett tag
tycker jag att den börjar smaka lite blod..
Den kostar i alla fall ca 25 kr.





 

Naturdiet mealbar choklad & nougat.

Denna prova jag första gången idag. Den smakar som
japp/mars choklad. God, men ingen favorit.
Kostar ca 20 kr.





Om jag smakar fler ska jag skriva hur de var! :)

Kommentarer
Postat av: ännnis

men du, den kostar inte alls 40 kr för två stycken, bara i dyra affärerna. på ica kostar de 32 för två st :D

2008-03-12 @ 08:43:58
Postat av: ännnis 2

läs CA!!!!!!!

Postat av: ANNNNNNNNAAAAAAAAA

DET ÄR FAKTISKT ÅTTA SPÄNNS SKILLNAD!!!!!!!! DET ÄR FAKTISKT 16 TUGUMMIIIII!!!!

2008-03-12 @ 19:15:58
Postat av: ANNA den bästa

de kostar 1 krona nuuuuh!!!!! så tyst annars får du aldrig mer åka när jag kör BIL!

2008-03-12 @ 20:33:07
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback