Kvällis igåris

Yes nu ska jag berätta om gårdagen, och uppdatera Louises minne :) !

Kom hem från väla vid halv fem. Duschade, åt lite osv. Sen vid 8 åkte jag till Ramlösa och Louise. Fixade lite där sen tog vi bussen till en fest. Kände typ 3 st, men ändå va alla där. Proppat med folk i det huset. Stanna där till halv 1 då vi skulle på en annan fest vid zoo bar. Gick till bussen i ösregn och snöblask och när vi äntligen var framme kom jag på att jag hade glömt min väska i huset. I den låg min plånbok med bankomatkort, busskort och allt, min kamera och solpuder. Det viktigaste! Fick springa tillbaka i högklackat. Hade panik, haha! Men väskan var kvar, orörd. När jag kom tillbaka stod bussen där och de höll på att snacka med chaffisen för att han inte skulle köra. Men hann :D !
Väl inne i stan gick vi upp till zoo, men där va ingen fest. Hahaha! Polisen hade varit där och slängt ut alla för grannarna hade klagat. Men bor man mitt i stan brevid en bar får man väl tåla sånt tycker man? Efter lite snack där uppe gick vi ner till krom, men det va låst, haha! Så gick till tivoli och snacka med folk där. Sen gick vi till knutpunkten för att vi skulle hem. Kunde knappt gå dit eftersom jag frös så mkt. Aldrig frusit så. Riktigt skönt att sätta sig i en varm bil.
När vi kom hem skulle jag ta av mina armband men det gick inte för att mina händer va så svullna. Sen skulle vi göra mackor, men gick knappt för hade ingen kontroll eftersom jag va så genomfrusen, hemskt! Sen när vi satt och åt sa vi att vi skulle sätta is efter alla ord. Hahaha, kunde inte prata som jag skrattade, sjukt kul!
Somnade väl vid 4, sen hade jag satt min mobil på alarm halv 9 för att jag skulle ta bussen. Min yngsta bror fyller 13 idag så skulle hem. Ville bara sova vidare men jag är en bra syster. Blev skjutsad till stan och bussen gick inte fråns en kvart senare, så gick och köpte lotter till honom, snäll jag är. Köpte till mig själv med. Vann 10 kr var :D ! Hahaha!





Hahaha ingen aning om vad detta är?
Har jag fotat en uggla? Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback