Hela klassen snear

Slutade halv 2 idag, då va det dunkers som gällde. Men innan dess gick jag o Louise till ica och köpe "hela-klassen-snear-mat". Åh så gott det är!! Om de hade varit billigare hade jag ätit sånna alltid.
På dunkers kolla vi på en utställning, tog två timmar.. Hatar sånt drygt, men hemskt med allt konstnären varit med om.

Efter det mötte jag och Anna upp Ida i stan och så gick vi o träna. Det va skönt. Men klarade inte av bandet för skratta hela tiden och då kunde jag inte ens gå.
Sen hämta pappa oss och så körde jag hem mina vennor. De sa att jag va en bra förare, hoppas de inte ljuger... För jag kör väldigt bra nu om jag får säga det själv !!

På bandet idag lyssna jag som vanligt på pardeymusik och blev taggad! Är sjukt sugen på att dansa! Bud på cantina i helgen asså, hahah!

Det bästa på dagarna nu är när jag o Louise går och fikar efter 15 mins lektion, sitter perfekt just vid den tiden! Haha! Men går inte när vi har bild för då får vi inte rast fråns efter en timme. Men ja, skit i det! Nu ska jag duscha, kolla top model sen sova, ha det!

Kommentarer
Postat av: LOUISE

HAHAHAHAH! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback