Första hemmakvällen

Kollade på Linas kvällsbok igår ju, har aldrig sett den, bara läst boken! Blev kär i Ivar, hahaha! Sant :) !
Åkte hem innan 10 för det kändes som min mage skulle sprängas, gjorde skitont! Gick o la mig direkt och somnade.

Idag gick jag upp vid 11 och så åkte vi in till stan och jag fick kolla på mina älskade skor.. Men om jag köper de kommer jag va väääldigt fattig fram till den 27e. Kanske värt det?
Kollade också på stövlarna, men de va inte lika nice i verkligheten som på bild. Så vill inte ha de i vilket fall. Men mina skor, kan dö för dom!

Va på väla också en runda, fånig som jag är måste jag alltid gå in i djuraffären och kolla på hundkläder och kaninerna. En låg och höll på att dö? Låg nästan på rygg och andades jättekonstigt, som när min kanin dog som jag hade för många år sen. Men ingen trodde mig, idioter! Blev arg!

Kom hem och la mig och sov. Vaknade nästan precis. Skönt. Lite fest lockar ikväll. Men jag minns inte sist jag tog det lugnt en hel helg och så kommer jag få ont i min mage igen om jag anstränger mig. Så får väl bli hemma, tråkigt..

Men yes, skriver väl mer sen om jag inte har något att göra.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback