Beach 08

Vaknade just, helt slut i hela kroppen. Vem sa att man blev pigg av träning?
Det är i alla fall en myt.
Ska sova snart igen. Vill träna imorgon men slutar så sent.. ska nog ta med kläder ändå, för man vet ju aldrig. Och om inte så har jag ju de där tills onsdag. Ser redan att min kropp förändrats och det ska den fortsätta att göra, detta är bara början, haha!

Oh, skrattar fortfarande åt när jag, Anna och Louise va på aktiverum och fyllde i papper, så fanns där en helfigur där man skulle ringa in vilka områden vi ville träna, skulle ringat in hela om jag fick bestämma, men skämdes. Sen stod det vad är dina mål? Då skulle vi skrivit BEACH 08! Hahaha, klarar inte det! Vadådå? hahaha!

Nu blev jag pigg? Skit i det!
Hörs imorgon, haaa deeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback