Alla behöver frihet

Jag klarar inte av när folk säger till mig vad jag ska och inte ska göra. Jag vill klara mig själv.
Det är nog därför jag är så fixerad över min vikt. Jag har funderat över det länge.

Jag är inte bra på något speciellt och jag sticker inte ut på något vis. Men om jag skapar ett mål som jag vill uppnå, som tex att gå ner i vikt, sen klarar det, då har jag bevisat för mig själv att jag kan. Att jag har klarat något som vissa andra inte klarar av. Det är bara jag som står för det, ingen annan har hjälpt till eller lagt sig i. Det är en slags frihet för mig.

Och för att människor ska må bra behöver man det, frihet. Men kanske på olika sätt.
Klicka
HÄR, det skrev jag för några månader sen, men jag tycker fortfarande samma. Så läs det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback