Aldrig mer kebab

Skön kväll igår, jaa! Haha! När vi ställde oss i en viss kö sa louise " vad skönt det hade varit att ta av sig skorna o krypa ner i sängen nu" och då gick vi. Onödigt men skit i det för jag hade kul ändå! Stack och åt kebab. Fy fan, första o sista gången. Det äckliga köttet blandat med sprit i magen var inte bra... ehheh. Sen tog vi halv 2 bussen hem, skönt ändå. Blir ju nice ikväll med.

Sugen på att träna idag! Men måste nog vila lite, har tränat 4 dagr i rad och det är inte min kropp van vid. Men imorgon ska jag.

Mina gymvänner;) Tänkte att vi kunde sticka till espresso house imorgon först o äta frukost, sen träna. Eller tvärrtom, men då blir det så tidigt. Men vi snackar om det sen :).

Nu ska jag försöka tvätta bort allt hårspray, sen sova lite till, är jättetrött!

Ha deeet!


Kommentarer
Postat av: än

men bara så du vet så är de ju stängt i stan, det får bli berga!

2008-03-08 @ 17:36:37
Postat av: än

eller ja, de vet du ju

2008-03-08 @ 17:38:34
Postat av: än 2

jao :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback