Döden och Väla

Tjenne !

Var döden idag här hemma, hade INGET att göra. Lekte lite med Alice,
sen satt jag o glodde i soffan, därefter hoppade jag rundor och jagade
alice med sin boll. Kollade om det kommit in nya hus.. Naj.

Louise ringde vid 3 o fråga om ja kunde komma in till stan. Ville, men
skulle tvätta håret o allt innan jag kunde ta bussen så fatta att hon inte
orkade vänta.

Vid 5 bestämde ja o Idha att vi skulle åka till väla, så det gjorde vi. Gick där
lite o kollade. Hittade en blus på spirit som ja skitgärna vill ha, men hade
inga pengar med mig. Störigt, för det va till o med 30 %. Det va det på nästan
allt! Fanns bara en kvar i xs, så goodbye med den!

När vi skulle hem trodde vi att vi skulle hinna med en buss som gick 10 i,
så vi sprang ut till de gula bussarna. Men då hade vi antagligen precis
missat den. Nästa skulle gå om en halvtimme så tänkte att det va lika
bra att vänta på den, Satt o frös ihjäl o de kom ingen buss. Efter ett tag ringde
Idha Pidda o fråga om han kunde hämta oss, o de kunde han. Men just då
kom bussen - 20 min försenad och vi hade suttit där i 50 min. Döden där med.
Sjukt kallt, frös riktigt mkt! Nu är jag ännu mer förkyld!
Ska aldrig mer ta gul buss från väla !
Så har jag sagt om grön också eftersom den tar så lång tid. I fortsättningen
beror det på vädret. Vill man vänta på en
buss eller på en busshållsplats?

Fattar någn hur sugen jag är på nachocips + sås?
Eller sånt vi åt på tivoli Louise?
Sånna chips med smällt ost.

Nej, slut med sånna saker. Har fasen gått upp 5 synliga kilon.
Bort med de igen!


Nu ska jag sova med mina tjocka strumpor.
Ska upp tidigt imorgon till vetrinären med vår gamla vovve.
Vill bara att hon ska bli frisk juu! :( Lilla Majis!



Hade ingen annan bild på henne, så Alice får vara i centrum som vanligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback