Tjenne!

Tjenne !

Mår faktiskt bättre idag. Kanske inte med förkyldningen, men jag
tror febern har gått ner lite vilket är skönt !

Inatt drömde jag att natte skulle ha fest, men jag fick inte komma.
Så ringde jag henne o sa jag är utanför ditt hus nu. Då bodde hon
där Louise bor nu, fast huset var helt annorluda. Så var bara min
 klass där (natte känner inte dom) fast det var inte min nuvarande
klass, utan den jag hade på högstadiet. Några från expo med.
Sen satt jag med en iPhone på msn och sa till en kille på
stockholmska, jag sitter o arbetar hära.. för jag skulle ragga, han
var sån fin av sig. Men han brydde sig inte.
Sen helt plötsligt skulle jag berätta för natte att jag drömt allt det, så
gick vi ute där på louises gata och jag förklara allt hur det hade varit
i drömmen. Louise bara va konstigt för folk brukar ringa på här o fråga
efter Natasha osv.
Sen blev allt som en skräckfilm typ för natte skulle berätta hur de va när
hon skulle gå hem om nätterna. Att hon korsa genom trädgården brevid
och så. Och så va det mörkt. O helt plötsligt hoppar Idha ut ur en buske.
Äh skriver inte mer blir bara konstigare o konstigare.

Om jag fortsätter drömma såhär får det ju snart bli en egen kategori.
Det är ju inte kul för er att läsa, det fattar jag. Men jag tycker det är kul
att kunna kolla tillbaka på sånt som man annars skulle glömma !


                                        Alla gillar Natteblatte ;)

                                               Skriver sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback