Sjuk o feber

Inatt drömde jag att jag och någon, minns inte vem, skulle testa tre
olika uteställen. Ett med bara killar som va ute efter att träffa en flickvän,
ett ställe där killarna inte brydde sig och ett ställe med upptagna eller
gifta män. Vi skulle jämföra och se vilket som var roligast. Det var det
stället med killar som inte brydde sig om de träffade någon eller inte.
Tur att jag inte tyckte något annat.

Vaknade sen jättetidigt av min feber skulle jag tro. Alice var på bushumör
så lekte lite med henne i sängen innan jag somnade om. Vaknade sen
vid 12 typ.
Fy fan vad jag mår idag. Kan börja gråta så ont jag har överallt. Kan
knappt röra mig. Ni vet när man har hög feber så har man ont i alla leder.
Det är hemskt. Det enda som är bra är att man inte har någon aptit,
har inte kunnat äta något idag. Men de kilona man går ner, går man
upp minst lika snabbt igen.. tyvärr.

Fick mina betyg idag, blev riktigt chockad !
Trodde jag skulle få IG i mediekommunikation och foto, men fick VG i båda
dom. Sen hade jag bara två G i de ämnen jag läst detta året, idrott och
multimedia. Ett MVG i projekt och företagande och resten VG, så jag är
supernöjd faktiskt. Trodde jag inte om mig själv !

Nu måste jag duscha om jag kan, har kallsvettats hela natten !
Haaa deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback